lauantai 14. huhtikuuta 2012

KASVOMAALAUSHARJOITUKSET

Viime aikoina olen kunnostautunut kasvomaalauksessa ja pääsääntöisesti koekaniina ihan minä itse. Ostamani kasvomaalit ja tarvikkeet on huippuhyviä ja sen kyllä huomaa, että ostohetkellä kannatti panostaa laatuun. Vaikka kirpaisihan se kukkarossa, mutta minkäs teet. Kasvomaalit on kuitenkin tärkeää olla hyvät. Nämä ostamani kasvomaalit ovat vesiliukoisia, jotka olen todennut todella hyviksi kasvomaalausten teossa.

Paljon olen oppinut ja tuonnempana on tarkoitus antaa vinkkejä ja ohjeita. Tuulesta temmattuja ne eivät ole, vaan taustalla on kasvomaalauskurssi tai oikeastaan muutaman tunnin istunto, joka oli yksi osa parhaillaan suorittamaani kurssia.

Nyt tyydyn vain laittamaan tämmöisen huonon kuvan, josta saa vähän ideaa, mistä minä täällä höpisen. Kasvomaalausten lisäksi olen aloittanut käsimaalausten teon, joten siitäkin laitan tähän kuvan. Olen tosiaankin vielä harjoitteluasteella! Ei nuo nyt niin huonoja ole, mutta vielä on paljon opittavaa. Vaatien mitäs muutakaan kuin oikein kovasti harjoittelua. Itseään on kaiken lisäksi paljon hankalampi maalata, tai ehkä se on loppujen lopuksi tottumiskysymys? Mitä muiden kasvoja olen maalannut, niin tuntui, että sujui paljon sutjakkaammin ja tuloksetkin huomattavasti parempia.
Mielikuvituksellinen fantasia kisu/tiikeri
Papukaija

Eteenpäin puskuttaen mennään ja ehkä joskus olen kasvomaalauksen mestari, mutta vielä olen alkutaipaleella tällä saralla.

Oikein ihanaa viikonloppua! Palailen blogin pariin taas ensi viikolla uusien juttujen myötä! :)

2 kommenttia:

  1. Aivan ihania maalauksia.
    Minulta ei kyllä onnistuisi.

    VastaaPoista
  2. Voi että, kiitos. :) Vaikka olen tosiaan harjoittelija, varsinkin nuo käsimaalaukset oli ihan uusi tuttavuus, kasvomaalauksista oli jotain tuntumaa aikaisemmin ja sitä myös kurssilla käytiin läpi. :)
    Harjoittelemalla oppii. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)