perjantai 25. syyskuuta 2015

TOTTA VAI TARUA?

Innostuin lähtemään mukaan seuraleikkiin, jossa pitää keksiä 1-2 lausetta omasta elämästä ja sitten yksi valhe. Muiden on tarkoitus arvata, mikä / kumpi on täyttä puppua. Tässäpä siis teille visainen pähkinä: Totta vai tarua? Laitan seitsemän väiteparia. Ja eikun veikkailemaan, mitkä ovat totta! Ja muistakaa… Joskus totuus on taruakin ihmeellisempää. ;)

1. a) Minua on luultu Scarlett Johanssoniksi.
    b) Törmäsin omaan kaksoisolentooni.

2. a) Käsilaukustani kähvellettiin arvo-omaisuuteni Madridissa.
    b) Minulta ei ole koskaan varastettu mitään, eikä minulle ole muutenkaan       
       sattunut mitään ikävää ulkomailla.

3. a) Olen ollut auto-onnettomuudessa.
    b) Kämppäni yritettiin tuhopolttaa.

4. a) Joku ajoi luvatta autollani ilman avaimia ja ovien ollessa lukossa.
    b) Olen ajanut autolla puuhun.

5. a) Minulla on ollut hoidossa koirasusi.
    b) Olen nähnyt suden.

6. a) Animaattorina (tourist entertainer) työskennellessäni puhuin päivittäin englantia ja opin   
       siten täydellisen skottiaksentin.
    b) Minut on valittu hotellin parhaimmaksi animaattoriksi.

7. a) Olen pelannut mölkkyä, mutta en kyykkää.
    b) Olen pelannut kyykkää, mutta en mölkkyä. 

Oikeat vastaukset ja tarinat niiden takaa paljastan sunnuntaina! 
post signature

2 kommenttia:

  1. Ihanat väittämät ja haastetta löytyy! Ihan kuin joistain olisin kuullut tai sitten kuvittelen vaan...

    Rivini on: b,a,a,a,b,a,b

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika hyviä vastauksia siulla! :) Näitä oli kuules tosi vaikea keksiä. :P Hmmm, apua, voisiko olla mahdollista, että olisin maininnut blogissa, luulin, etten näistä ainakaan oo täällä sanonu mitään... :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)